17 Ocak 2013 Perşembe

Nail Art Başlangıç Seviyesi: Galaxy Nail Art


DSC06253-horz

En son şuradaki yazımda nail art yapacağımı söylemiştim dostlar, o günden beri yemedim içmedim uyumadım nail art ile ilgili her şeyi öğrendim:P (Bir kaç tane video izledi.)  Dedim hazır ben öğrenmişken öğretici sertifikasını alayımda kurs açayım. (Durum ciddi çocuklar kız kafayı nail art ile bozmuş:P) En basit gördüğümden başladım gördüm ki aslında o kadar da zor değilmiş elimizdeki malzemelerle de çok rahat yapabilirmişiz. Ben de kendimce nasıl yaptığımı anlatmaya çalıştım umarım işinize yarar bir şeyler yazabilirim.

Yukarıda ki fotoğraf sağ elime ait, biri flaşlı çekim. Yani her iki elinize de rahatlıkla yapabilirsiniz.

DSC06225

İhtiyacınız olan renkler, zemin olarak kullanacağımız siyah oje, en üste süreceğimiz simli parlatıcı oje, kırmızı, mavi, sarı ve beyaz renk tonlarında ojeler. Ojeleri döküp kullanacağımız bir palet, sünger olarak genelde küçük parça sünger kesip bunu cımbızla tutup sürmüşler ama şu far fırçalarını kullanmak daha pratik oluyor. Nokta yapacağımız için ince bir şeyler kullanmak gerekiyor, bunun içinde kürdan kullandım.

DSC06227-horz


Önce zemine siyah ojemizi sürüyoruz ve kurumasını bekliyoruz. Ben deki oje kendinden simliydi, mat siyah kullanırsak da olur.

DSC06230


Zemin kuruduktan sonra palete her renkten bir miktar koyuyoruz.

DSC06232-horz


Süngere biraz beyaz oje alarak hafif dokunuşlarla siyah zemin üzerine bulutumsu dokunuşlar yapıyoruz. Hemen üzerine sarı rengi de aynı şekilde uyguluyoruz.  Burada her tırnağa aynı şekilde yapmamıza gerek birine kısa  diğerine uzun şekiller yapabiliriz.

DSC06235-horz


En son çok az kırmızı ve maviyi de beyaz bulutların üzerine uyguluyoruz. Burada uzak boşluğunuzu şekillendirmek sizin elinizde hangi renk daha yoğun olsun isterseniz o kadar uygulayabilirsiniz.

DSC06238-horz

Sonra kürdana biraz beyaz alarak tırnaklarımıza bir kaç tane beyaz nokta yaparak büyük yıldızları da belirliyoruz. Eğer  en son kullanacağınız parlatıcınız simli değilse beyazdan nokta nokta yıldızları yapabilirsiniz. Üzerine parlatıcı sürdüğünüzde minik minik yıldızlar olacak ama ben sadece büyük yıldızları yaptım.

DSC06242


En son simli parlatıcımızı da sürdükten sonra "galaxy nail art"ınız hazır güle güle kullanın dostlar;)

Nasıl olmuş, bu yolda devam edeyim mi yoksa "senden bi cacık olmaz bırak bu işleri" mi dersiniz:D

16 yorum:

  1. güzel olmuş hatun sevdim ben kıskandım da çirkin oldu beniki yine :'( renk seçimlerin hiç cool değil benim yaa hep cıvık cıvık hep bi lunapark havası pöf!

    YanıtlaSil
  2. Ay ne kaa sevdim!!!!!!!! Oje stoklayıp ben de denicem bunu ama tırnaklarım çok az yia dıajsoıdjasd uzatsam mı ne yapsam! Ayrıca negsel tırnakların :')))') Ne bu manikürlü mü kendinden mi? ıpdajsdı
    Eline sağlık +rep.

    YanıtlaSil
  3. vayyy bayıldım beybii :)) yeni başlayan biri için çok iyi olmuş bu yolda devam et sonrada bana öğret :))

    YanıtlaSil
  4. Senden bi cacık.... asşldkjh şaka la
    Açıkçası yazıyı okumadım, sen anlatırsın bana şlkjhgl

    Ama çok beğendim. Bayıldım.

    Nail art yapıcam dediğinde bu kadar çabuk halledicini düşünmediydim. Bi an fotolar başkasının sandım. Doğru söyle arakladın mı?

    Yalnız son fotoda elini cadı gibi tutmasaymışın, biraz korkutucu :P

    Bu yolda devam et karşim. Gazan mübarek ola. Gambatte. Fighting. Good luck vs.

    YanıtlaSil
  5. Vayyy canına aştın sen kendin. Tebrik, tebrik ve takdir ediyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Laaaaağn bu ne bu!!!!!!!!!!! Hayınsınız zalımsınız kapitalistsiniz oluuuum :'( Sizin yüzünüzden gidip yaldızlı oce aldım ben Karakterime aykırı allaaam ya :'(

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim, en az benimki kadar güzel :P bunları 1 hafta kullanır, haftaya da tetris yaparız :D

    YanıtlaSil
  8. hihihi saolasın canum, ben de videoları izleye izleye yaptım valla
    Ayy sana da yaparuk ama seninki de güzel olmuştu ben beğendim valla:D

    YanıtlaSil
  9. Oje stoklayana kadar tırnaklarını uzatırsın bi yandan canum, bi taşla iki kuş afadasads
    Tırnaklarımı hiç kesmem hep törpülerim kendim, teşkür ederimmm :D

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkür ederim, işte 5 video izledikten sonra böle oldum bakalım biraz daha izlersem nolcak haha ama kolay aslında yaa çok rahat yaparsın:D

    YanıtlaSil
  11. adsdasadsd vallah daha basic seviyesindeyim
    Çok teşekkür ederim dostum, yaparsın yaa kolay bence
    Ahaha kafaya koydum bi kere yapıcam diye benden kaçmaz:D Elimi tanımadın mı aşk olsun asdasssdsf
    Hep aynı modelde tutmayam dedim ama bi garip olmuş afdfssa (sanki 465676 tane oje postu yazdımda:P)
    Teşkür ederim karşimm, daha neler yapcam sana da yaparuk;)

    YanıtlaSil
  12. annemin sıkoçbıraytından acıcık kestiydim ha bundan yapmaya kuzum çogzel olmuç :) kıskandım bende yapcam hihi

    YanıtlaSil
  13. Ahaha olcam ben olcam bu yola baş koydum :D

    YanıtlaSil
  14. Ahaha durduğun kabahat canum, bunun için beyaz nokta yapsanda en son parlatıcı ilen simli oje sürmüş gibi duruyodu bi videoda öle vardı :D

    YanıtlaSil
  15. Ahaha bunu bi hafta kullandıktan sonra puzzlelı olanın videolarını izleyelim iş yerinde afadssdadas

    YanıtlaSil
  16. Ahaha bende bulaşık süngeri kullanacaktım ama sonra aklıma birden far fırçaları geldi:D
    Teşekkür ederim canum, yap yap kolay yaparsın hemen, toplamda yarım saat sürüyo;)

    YanıtlaSil