12 Şubat 2014 Çarşamba

Avene Cleanance Gel Nettoyant'ın Kurutma Sorunu ve La Roche Posay Effaclar Jel


Buradaki yazımda Avene yüz yıkama jelini 15 gündür kullandığımı ve böle tertemiz gıcır gıcır bir his oluşturduğunu söylemiştim. Karma ciltli olduğum için bu jeli uzun süreli kullanmam yağlı olmayan bölümlerde aşırı kuruluk yaptı. Önceleri nemlendiricilerle bu kuruluğu dengelemeyi çalıştım ama baktım olmuyor bu ürüne bir süre ara verdim. (1 hafta kadar) Bu arada da elimde hazırda bulunan La Roche Posay'ın deneme boyu temizleyicisiyle yüzümü yıkadım. 
Ürünü beğendim bu da yağlı ciltler için ama kurutma yapmadı aşırı kuruyan bölümler eski  haline döndü. Şimdi ki rutinim de iki gün de bir Avene ile temizlemek, diğer günler için şimdilik bunu kullanıyorum ama yeni bir jel arayışı içindeyim. Yağlı ciltler için değil normal ciltler için alacağım sanırım bu sefer. Önerilere açığım. Avene'yi hala çok seviyorum çünkü sivilce konusunu kökünden çözüyor ama  benim gibi karma ciltler için her gün kullanmalık bir ürün değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder