4 Şubat 2014 Salı

Avon Naturals Böğürtlen ve Hibisküs Özlü Hacim Veren Saç Bakım Serisi

Bol bol saç bakım ürününden bahsedeceğimi söylemiştim. Avon şampuanları gördüğüm kadarıyla herkes tarafından sık kullanılmayan ürünlerden oysa piyasada ki bir çok şampuandan daha iyi olduğunu gördüm. Başta ben de bir deneyeyim yaa diye çok emin olmadan aldım ama memnun kaldığım ürünlerden oldu. Öncelikle kendi sitesinden vaatlerine bakalım:
"Doğanın ilham verdiği içeriklerle daha güçlü ve ışıltılı saçlar. Hacim verir ve canlandırır. Böğürtlen ve Haibiskus özleri içerir. Saçlarınızı tertemiz yapar, saçlarınıza yenilenmiş ve canlı bir görünüm verir. Böğürtlende yüksek oranda antioksidanlar bulunur, hibisküs B ve C vitamini ile donuk görünümlü saçları canlandırmaya yardım eder."
Katalogda ince telli yağlı saçlar için dediğinden almıştım. İlk yıkamada saçlarınızı yumuşacık ve hafif yaptığını hissediyorsunuz. Bu temizlik ve hafiflik hissi yaklaşık 2 gün sürüyor. Hacim olayını orta düzeyde sağlıyor, o konu da çok başarılı değil ama yumuşaklık konusunda başarılı. 
Saç spreyi yıkamadan sonraki günler için tazeleyici özelliği var. Hacim vermiyor ama güzel konuyor. Üstelik bu konuyu bir gün boyunca alabiliyorsunuz, şampuanın değil ama yenileyici spreyin kokusu kalıcı. Şampuandan bu özelliklerin yanı sıra onarıcı özelliği aradığım için bunu, bir kaç hafta kullandıktan sonra anneme bıraktım, o da çok beğenmişti. Spreyi hala kullanıyorum arada evde saçlarım güzel koksun diye:) Şampuanların fiyatına göre boyutları çok büyük. (700ml) Neredeyse bir yıl boyunca kullanabilirsiniz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder