20 Şubat 2014 Perşembe

Diş Bakımı Rutinim


Rutinlerimi yazmak istiyordum ilk makyaj temizleme ile başladık yine temelden devam edelim diye diş bakımından bahsetmek istedim. Bembeyaz diş hastası olan bir insan için dişinin ana renginin beyaz olmaması ne acıdır bilir misiniz dostlar. Hayır dişçiler bile beyazlatmayı kabul etmiyor arkadaş, dişinizin kendi rengi böyle tamamen bembeyaz olmaz diyorlar. (kandırıyor mu bu acaba beni diye 3 dişçiye sormuşluğum vardır:D) Hal böle olunca  ne kadar beyazlatıcı diş macunu varsa kullanıyor madem tam beyaz değil bari daha kötü olmasın diye.
Rutin olarak günde 2 defa mutlaka dişlerimi fırçalarım, akşam fırçalamasında da gargara ve diş ipi kullanırım. Şu sıralar kullandığım ürünlere geçersek, diş fırçası olarak televizyonda reklamlarını gördüğümü denemek isteyen tiplerdenim:D Tabi gösterdikleri gibi olmuyor ama şuan kullandığım tıpkı reklamlarında gösterdiği vaatlerini yerine getiriyor, Oral B Pro Expert Clinic Line'ın başlığı oynadığı için arka dişleri çok rahat fırçalıyorsunuz. Bundan çok memnunum, sanırım değiştirme zamanı geldiğinde aynısından alıcam.
Diş macunu da her bittiğinde farklı bir tane alırım, bu sefer herkesce çok övülen Colgate Optic White aldım. Ben de memnun kaldım, bir haftada bir ton daha beyazlattığını söylüyor ama dediğim gibi asıl önemlisi dişinizin kemik rengi koyu oldu mu yapacak bir şey kalmıyor. Benim için diş macunu köpürmeli, köpürmeyince temizlemiyor gibi geliyor rahat etmiyorum:) Bu yüzden Sensodyne sevemedim, Paradontaxı denemek istiyorum ama okuduğum kadarıyla o da öyleymiş.
Ağız çalkalama suyunu Listerine'nin yeşil olanından ya da Oral B ninkini kullanırdım ama çok çabuk bitirdiğimden daha uygun fiyat olan Active'nin kini denemek istedim. Açıkcası diğerleri gibi ferahlatmıyor böyle tatlımsı bir tadı var çok benlik bir şey değil. Listerin indirime girince depolamak gerek:))
Diş ipini hep Oral B aldım baya da uzun gidiyor, evde benden başkası kullanmıyınca bitmiyor. İkidir Oral B Satin Fless  alıyorum, böle naneli ferah bir tadı var seviyorum kendisini:) Başka markanınkini denemedim bu bitince denemek lazım öneri olan varsa memnuniyetle beklerim:)

4 yorum:

  1. Oral B nin bu diş fırçasını ben de kullanıyorum. Sanki masaj yapıyor gibi bir his oluşturuyor. İlk defa bir diş fırçasını bu kadar sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim, diş fırçalarına bir sürü garip özellik ekliyolardı ama bana hep normal gelirdi bu sefer etkili olduğu belli oluyor :D

      Sil
  2. parodontax beyazlatıcı diş macununu ben öneririm. Diş eti sağlığını ön planda tutan bir marka. Tadı değişik ancak alışılıyor. Çok fazla köpürmüyor ancak harika temizlik sağlıyor. Bir de beyazlatıcı etkisinin gerçek olduğunu düşündüğüm tek macun oldu bende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy bak şimdi beyazlatma dedin aklımı çeldin:)) Köpürmeyince sevmiyorum ama beyazlatıcı etkisi için denenir:D Çok teşekkür ederim:D

      Sil