2 Şubat 2014 Pazar

Son Yaptığım Nailartlar

Bu aralar çok yapamasam da bir ara bu nailart işine kafayı takmıştım. Malzemeleri de zor buluyorduk artık maşallah her yerde var o nokta kalemleri, fırçalar. Şimdi de uğraşacak heves kalmadı herhalde ama yine de arada deniyorum tek tırnağa da olsa:) Bence tek tırnağa uygulandığında daha şık görünüyorlar bütün parmaklarda fazla oluyor. 
Daha önce yaptığım nailartlardan en çok sevdiğim panda nailart videodan bakarak yaptım ama tabi kendime göre değiştirdim. Temelde panda yapımı için buradaki videoyu izleyebilirsiniz. Tek parmağa uygulaması 1 dakikanızı alır diğer parmaklar tamamen hayal gücünüze kalmış istediğiniz gibi şekillendirebilirsiniz.

Ombre nailart, en kolay ve başlangıç seviyesi nailartlardan, yapımı için buradaki videoya göz atabilirsiniz. Renk geçişi olarak tarif edebileceğimiz bu nailart için daha belirgin renk tonları seçebilirsiniz, yukarıda gördüğünüz gibi ben birbirine çok yakın renkler seçtiğim için aradaki farklılık net değil. Üzerine simli parlatıcı geçtim biraz daha süslü oldu:) Videoda sünger parçası ile 3 renk şeklinde yapmışlar. Ben 2 renkle ve far fırçası ile yaptım daha kolay oluyor tavsiye ederim.
Cloud nailart da en sevdiklerimden bunun da yapımı oldukça kolay, eğer nokta kaleminiz varsa üç noktayı birleştirmek yeterli ama nokta kalemim yok diyorsanız sizin için kulak temizleme çubuğu ile yapılan bir video buldum.  Oldukça kolay ve pratik 5 dakikada tamamlamış olursunuz:)
Son olarak en kolayını sakladım kendinden nailartlı ojeler:) Golden Rose Jolly Jewels serisi kendinden puantiyeli ojeler oldukça başarılı benim fotoğrafta kullandığım Jolly Jewels 115, diğerlerinden daha saydam olanı, beyaz renk üzerine sürüldüğünde daha başarılı olacaktır. Eskiden yaptıklarım böyleydi, yeni bir şeyler yapınca yapılış aşamalarını daha ayrıntılı fotoğraflarla anlatabilirim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder