7 Mart 2014 Cuma

Casuelle Palet Mini Boy


Gratisde görünce aklıma geldi, benim böyle bir paletim vardı acaba nerede diye:) Çekmecemin derinliklerindeymiş çektim çıkardım, kurtardım kendisini:P Yine bir indirim zamanı, bir gün kullanırım ben bunu yaa diye almıştım:) Farla pek aram yoktur hatta günlük makyajda hiç kullanmam diyebilirim. Ancak gece makyajında lazım oluyor o yüzden her renkten minicik de olsa bulundurmak gerek. Böyle durumlarda bu minik far paletleri kurtarıcı oluyor. Gördüğünüz gibi ürün avucunuza sığıyor, çanta için veya kısa seyahatlerde oldukça pratik. 

İçeriği oldukça zengin, 16 far, 2 allık, 8 ruj, 3 mini fırça bulunmakta. Paletler de olan fondöten ve pudraları hiç sevmem o yüzden, ne kadar kaliteli olursa olsun fark etmez cilt renginize asla uymayanları koymayı başarıyorlar:P O yüzden far, ruj paletleri en ideali:) Tek tek ürünlerin kalitelerine gelecek olursa, çok kaliteli değil ama çok kötü de değil. Rujlar biraz yağlı koyu olanlarda renk vermesi için 2-3 kere sürmeniz gerek. Fotoğrafta gördüğünüz gibi koyu rujları kullandım. Ruj fırçası kullanışsız onu direk görmezden gelip (zaten minicik) kendi ruj fırçanızla kullanabilirsiniz. Yağlı olduğu için rujlar parlak görünüyor, bu bakımdan parlatıcı ya da lipbalm olarak kullanımı daha uygundur.


Flaşlı ve flaşsız çekimde renkler daha iyi anlaşılabilir. En sonda ki pembe allık, allıkların renk vermesi fena değil ama farların renk vermesi biraz zor. Bir kaç kat geçmeniz gerek. Tabi ben direk cildime uyguladığım için zorlandım ama far bazıyla kullanımı farklı olacaktır. Sabit makyaja kalıcılık açısından uygun değil ama bir seyahate gittiğinde çantaya atmaya ya da ofis çekmecesi için oldukça kullanışlı bir olacaktır. 
Hazır Gratiste indirim varken kaçırmayın derim. Ben de 6-7 ay önce bir indirimden 27 tl veya 17 tl ye almıştım, net hatırlamıyorum inmiş hali 17 tl olabilir:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder