2 Mart 2014 Pazar

Salicade Duş Jeli: Parlaklık Arayanlara^^



Deneme boy bir üründü ama 50 ml olduğu için ve haftada 1-2 kere kullanıldığı için, uzun süredir kullandığım halde bitmedi. Ben de yorumlayabilecek kadar uzun kullanınca blogda bahsetmeye karar verdim:) 
Sadece dermokozmetik bir ürün o yüzden ya online sitelerden ya da eczanelerde bulabiliriz. Hatta kullanmaya başlamadan internetten araştırdım ve baya doktorların ilaç olarak yazdıklarını gördüm. Öncelikle neler vaat ettiklerine bakalım, sonra benim fikirlerime:)

Salicade Duş Jeli içeriğinde bulunan ardıç katranı, salisilik asit, allontoin, ihtamol gibi özler sayesinde, cildinizin yağ dengesini düzenlemeye, ölü derilerden kurtulmanızı sağlamaya cildi yenilemeye, nemlendirmeye yardımcı olur. 
Salicade duş jeli sayesinde ölü hücrelerden arınmış olan cildinizde bronzluğunuz daha pürüzsüz ve parlak olacaktır.

Tedavi edici özellikleri olduğu için deri hastalıkları olanlara ilaçlara ek olarak doktor tarafından tavsiye ediliyormuş. Bu bakımdan egzama gibi cilt problemleri olanlara özellikle tavsiye edeceğim bir ürün. Rengi ve kokusu tentürdiyot gibi birazcık boyuyor duş süngerini ama sonra köpürünce geçiyor. Çok keskin bir kokusu var ve koku hemen geçmiyor. Bu yüzden kullandığımda tekrar kendi duş jelimle yıkanıp o kokuyu kaybettiriyorum:) Yıkadıktan sonra belirgin derece de daha parlak görünüyor ve yumuşak oluyor cildim bu bakımdan işe yarıyor gibi görünüyor. Hafta 2-3 kez kullanılmasını öneriyor ama benim cilt sorunum olmadığı için haftada bir kere kullanıyorum. Sorunlu ciltlere kesinlikle öneririm bir de bronzlaşma sonrası parlaklık için yazın kullanılacak duş jelleri kapsamına girebilir:) Orijinal boyu 300 ml, fiyatı 16-20 tl arasında indirimlerle değişiyor.

1 yorum: