9 Mart 2014 Pazar

Watsons ve Gratis İndirimleri ve Sonuçları:)

Takip ettiğim bloglarda alışveriş yazılarını merakla okudum acaba neler almışlar, hangi güzellikleri yakalamışlar diye:) İndirim konusuna girmişken ben indirime indirim demem indirim %50'nin aşağısında olunca:P Tabi indirim var diye de lüzumsuz şeyler almadım, hepsi daha önceden aklımda olan ve indirime girince alırım diye ertelediğim şeylerdi. 

Watsons


Takip ettiğim kadarıyla genel sorun ürünlerin mağaza da kalmamasıydı ben de bunu yaşadım ama Watsons'da değildi, gittiğimde cilt bakım bölümü rafları yeni doldurulmuştu ve hatta başka alanlara da cilt bakım ürünü koymuşlardı. Bu bakımdan biraz şanslıydım, bu ürün sorunsalı mağazadan mağaza değişiyor galiba. Benim gittiğim İzmir'in büyük AVM'lerinden birinde olan mağazasıydı. 
Neler aldığıma gelirsek neredeyse bütün bloggerın deneyip olumlu yorumlar yaptıkları Garnier Makyaj Temizleme Suyu, 11.90 tl olduğu zaman almaya niyetlenip indirim zamanını beklemiştim. 8.90 tl ye aldım. Loreal Skin Perfection'u da yine ürün tanıtım kampanyalarından takip ediyorum ve denemeyi istiyordum. Bu pembeliklerin tanesi de yaklaşık 15 tl'ye geliyordu. Tonik 9 tl gibi bir şeydi yanlış hatırlamıyorsam. Düzenli ve en az 3 haftalık kullanımdan sonra sonuçlarını görmeyi umuyorum bu pembeliklerin bakalım sonucu sizlerle paylaşacağım:))

Gratis


Gratiste magaza boşluğu sorununu yaşayanlardanım ben de semtimde ki Gratisde zaten daha ilk günden raflar bomboş olmuştu, dedim gelir heralde ama 4 gün boyunca ne gelen var ne giden:P Bir de yol üstünde olunca geçerken bakıyordum vitrinden raflar dolmuş mu diye. Alacağımdan değil artık ihtiyaçlarımı almıştım ama sırf meraktan cidden böle boş mu bırakılacak rafları, yok yaa olur mu yarın koyarlar dedim ama son güne kadar boştu, çok ilginç. Dediğim gibi o şubesiyle alakalı olabilir çünkü bloglardan takip ettiğim kadarıyla bazı arkadaşlar hiç sorun yaşamamışlar. Bir yönden de benim açımdan iyi oldu yol üstü olunca gidip gelirken bişiler alabilirdim, ihtiyaç olmayan şeyler almamış oldum. Loreal Ombre Kit hariç diğerleri sadece Gratise özel ürünlerden ve %50 indirimle almış oldum. Boyayı da Türkiye'ye geldiğini öğrendiğim anda listeye yazdım, Gratis'de 14.50 tl'di, oldukça uygundu. Orjinal fiyatı 22 tl, nasıl uygulandığını ve sonuçlarını çok ama çok yakında yazacağımcam çünkü alır almaz dayanamayıp boyadım ahahah
 Biraz çok oldu önümüzde ki ay alışveriş yapmayacağım dedim ama Watsons önümüzdeki aya kadar kullanılmak üzere indirim çeki verdi. Bu mağazalar çok ama çok akıllı azizim, bize bile bile tongaya getiriyorlar yazık değil mi bize:( Son olarak size tavsiyem, özel gün indirimlerini artık her sene yapacaklarını biliyoruz. Bu yüzden indirimden 2 ay önce hiç bir şey almayıp, almak istediklerimizi liste yapmak. Daha kontrollü alışveriş yapmış oluyoruz, çok bile alsak daha önce ki aylarda hiç bir ürün almadığımız için dengelemiş olacağız. Bundan sonra ürün diyetine daha erken başlayacağım ki bu kadar yüklenmeyeyim bu aya, bir daha ki indirime bana da ders olsun:) Bir alışveriş yazısı daha ne kadar uzatılabilir dediğinizi duyar gibiyim:P 

2 yorum:

  1. Sende benim gibi ihtiyaçları almışsın tebrik ederim.. Aslında benim The Balm'dan almak istediğim bi kaç ürün vardı ama ne yazık ki Bursa'dayım ve Bursa'da da gratis yok inanabiliyo musun? Hala atlatamadım bunun şokunu :( Güzel günlerde kullan hepsini..Bu arada Loreal Ombreyi bende çok merak ediyorum saçlarımda kısa hatta senin aldığın kutu üzerindeki kızın saçlarından az uzun sadece o yüzden kendi kendime nasıl yaparım iy olur mu bilemedim seninkini merakla bekliyorum bende ona göre gidip alacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha teşekkür ederim, böyle zamanlar çok korkuyorum indirime kapılıp gereksiz şeyler almaktan:))
      Aa İzmir de neredeyse her semtte var artık, Bursa'ya açmamalarına şaşırdım umarım en kısa zamanda açılır.
      Çok teşekkür ederim sen de aynı şekilde zevkle kullan:))
      Ombre bence kısa ve orta saçlara da çok güzel yakışıyor kutunun üzerinde ki fotoğrafta çok güzel durmuş mesela, bence senin saçına da güzel gider. Biraz kırıp yıpratıyor saçı, boyayıp kullanıp sıkıldıktan sonra kestirmeyi göze alırsan kesin ama kesin yap derim:))

      Sil