3 Nisan 2014 Perşembe

Konuk Yazar Oldum: Makyaj Düzenim

Geçtiğimiz günlerde Alice Makyaj Diyarında  bloguna konuk oldum. Makyaj Düzeni Serisi yazılarını severek takip ediyordum beni misafir ettiği için çok teşekkür ederim, misafir olmak çok keyifliydi:)

Herkese Merhaba:))
Alice'nin Makyaj Düzeni Serisi çok severek takip ediyordum. Bir cesaret ben de katılmak istediğimi söyledim ama düşününce öle çok malzemem yok, kendi kendime neyine senin katılmak dedim:P Düzenli bir insan olarak  Makyaj Düzeni kısmından sadece "düzen" bölümünü anlatırım ben de diyerek yola çıktım:) Bakalım sandığım kadar düzenli miymişim:)


Makyaj malzemelerim odamda ki şifonyerimde bulunuyor. Üzerine bir ayna koyarak, makyaj masası haline getirmiştim. Üst kısmında, yakınlaştırıcı özelliği olan masa aynası, minik küpe ve sık kullandığın tokalarımı koyduğum kutular, fırçalarımı koyduğum cam vazo, sık kullandığım parfümüm ve takım arkadaşları, bir de elimin altında bulunsun diye koyduğum el kremlerim var. 


Tüm makyaj malzemem ilk çekmecemde bulunuyor. Şimdi kutuların içine yakından bakalım:)


İkea'nın meşhur çekmece düzenleyicileri yine hayat kurtarıyor. Sayesinde cilt, göz, dudak ürünleri şeklinde kolayca ayırabiliyorum. Gördüğünüz gibi malzeme de az olunca içinden bir şey bulması çok rahat bu bakımdan az ve öz malzemeyi tavsiye ederim:P
Çok uzun süredir makyaj yaparım ama benim sevdiğim makyaj türü, "sanki doğalmış gibi" olunca fazla malzemeye ihtiyaç duymuyorum. Hele farları ayda yılda bir kullanıyorum diyebilirim. Rujdan da nude tonları ya da balmları tercih ediyorum. Koyu renk süreceğim zaman Avon'un minik testerları işe yarıyor. Göz kalemi kullanmıyorum gözümün sadece üzerine dipliner (eyeliner gibi sürüyorum) uyguluyorum. Hal böle olunca makyaj malzemesi benim için daha geri plana attığım bir iş oldu. Bakım ve temizlik malzemelerini daha çok seviyorum:)

Ojelerim için de kapladığım bir kutuyu kullanıyorum. Minik minik oldukları için göz önünde olunca dağınıkmış gibi hissediyorum o yüzden kapalı bir kutuda durmaları benim için rahat oluyor. Öndeki minik kutuda da nailart malzemelerim var.


İkinci çekmece daha çok takı toka işine ayrıldı burada makyaj malzemesi olarak bir far paletim bir de çekmece düzenleyicinin orta kısımlarında gördüğünüz testerlarım var, burayı geçiyorum sıra üçüncü çekmecede:)

Üçüncü çekmece de daha seyrek kullandığım ürünler ve henüz açılmamış kullanılmayı bekleyen ürünler bulunmakta. Çekmece düzenliyicinin içindekilere yakından bakalım.


Stok yapan ya da kullandığım ürünü yedekleme huyum yoktur. Sürekli yeni şeyler denemeyi sevdiğimden ürünü çok beğensem bile ya daha iyisini bulursam diye yeni şeyler denerim:) Ama iki benzer ürünü bir arada kullanınca da hangisinin daha etkili olduğunu anlamıyorum. O yüzden orta kısımda ki kremler diğerlerinin bitmesini bekliyorlar:) Onun dışında gün aşırı kullandığım sıkılaştırıcı ürünlerim, depoladığım ıslak mendil ve peçetelerimi de buraya sıkıştırdım. Stok yaptığım tek şey bunlar sanırım:)

Sıra geldik en sevdiğim bölüme; cilt bakım ürünlerim banyoda işgal ettiğim dolaplarda bulunuyor.


İki fotoğrafı birleştirince bir garip görünüyor ama tek tek gözlerine yakından bakalım:)


Güneş koruyucular ve simli vücut kremleri çok sık kullanılmadığı için en tepedeki gözde buluyor.


İkinci katta saç ürünlerim ve alakasız asetonlarım:)


En altta da elimin altında olsun diye sık kullandığım cilt bakım ürünlerim. 


Diğer tarafın alt gözünde de yine her gün kullandığım yüz temizleme ve makyaj temizleme ürünlerim. Üst kısımda da diş ürünleri ve pamuklar bulunmakta.

Son olarak da en sevdiğim 5 makyaj malzemesine gelelim. Her kategoriden birer tane seçmeye çalıştım. Avon'nun bronzlaştırıcı top allıkları, allık da şeftali tonlarını sevdiğim için bu tonlar tam bana göre. Yedeklediğim tek ürün ama hala ilkini bitiremedim çok bereketli bir şey. Yine Avon'un far paleti, genel olarak en sık kullanılan renkler, iki gri ton yerine krem-kahve tonu olaydı hayatımın farı olabilirdi. Avon'un açılı allık fırçası çok beğenerek kullanıyorum. Rujun rengini çok seviyorum doğal pembe bir ton ama adı silinmiş nereden aldığımı hatırlamıyorum. Ve tabi ki listemin her daim bir numarası Missha BB krem:)
Benden bu kadar. Başta da söylediğim gibi çok fazla ürünüm yok ama düzeni severim. Bunlar hep böyle mi kalıyor bozulmuyor mu derseniz tabi ki bir haftanın sonunda dağılıyor ama hafta sonu tekrar düzenliyorum. Cilt bakımı için belirli bir süre ayırıyoruz bir de karışık olunca ve aradığımı bulamazsak daha da vakit kaybetmiş oluyoruz. En iyisi elimizi attığımızda bulabilecek şekilde ayarlamak:)
Son olarak beni misafir olarak ağırladığı için Alice Makyaj Diyarında blogunun sahibesine çok ama çok teşekkür ederim. Umarım keyifle okumuşsunuzdur. 
Kendinize iyi bakın;)

2 yorum:

  1. Blogunu bende Alice'den keşfettim canım hemen takibe aldım:) Bayılıyorum bu tarz yazıları okumaya ve izlemeye birbirimize fikirler veriyoruz hemde :) Bende bloguma beklerim seni öpüyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm:) Ben de hemen sana geldim ve bayıldımm:)

      Sil