19 Nisan 2014 Cumartesi

Rituel de Beaute Burun Bandı


Siyah nokta temizleyici burun bandı olayını ilk çıktığında denemiştim yıllar önce, o zaman bir faydasını göremediğim için faydasız ürünler diye aklımda yer etmiş. O yüzden uzun zamandır hiç kullanmadım burun bandı.
Geçenlerde annem Bim indirimden almıştı. Hadi bir deneyeyim dedim ve çok şaşırdım. Çünkü beklentimin üzerinde bir temizlik sağladı. Ya burun bandı olayı zamanla çok gelişmiş ya da bu ürün çok iyi, bilmiyorum ama bundan sonra düzenli kullanacağım kesin:)


Bir paketin içinde 6 tane burun bandı var, hepsi tek tek ambalajlanmış. Haftada bir kere kullandığımızı düşünürsek 6 hafta yetebilecek bir ürün. Bandın burun bölgesi ıslakken yapıştırdığımızda tamamen boşluk kalmadan yapışıyor ve kısa sürede kuruyup tamamen cilde nüfuz edebiliyor. Sanırım püf noktası bu yapışma kısmının ne kadar kuvvetli oluşu çünkü daha önce kullandığım ürün ne kadar uğraşırsam uğraşayım tamamen yapışmamıştı içinde hava kabarcıkları kalmıştı. 
Yaklaşık 15 dakika sonra bandı kaldırıyorsunuz. Ve bandın yüzeyine baktığınızda siyah noktaları ne kadar iyi temizlediğini göreceksiniz. Sadece burunda değil çene ve alında da denedim bu konuda da oldukça başarılı. Bir paketi bitirdim ve ikinciyi mutlaka alacağım;)

2 yorum:

  1. Ben bu markayı hiç kullanmadım sanırım ama daha önce Gratis'te satılan bir markanın burun bandını ve Nivea'nınkini kullanmıştım. Ne zaman kullansam sonrasında burnumun üstü acayip kaşınıyordu. Not: Burnum çok hassastır :P Son bir kaç yıldır kremsi yapıda olanını kullanıyorum (The Face Shop Nose Pack). Bu üründen burun bantlarına oranla daha memnun kaldım. Krem gibi ama ovmadan kalın bir tabaka halinde sürüyorsun sonra kuruyunca sertleşiyor ve çekiyorsun. Burun kanatlarındaki siyah nokta ve gözeneklere ulaşmak için daha etkili. Bir de daha ekonomik :) Aklında bulunsun ;) Kullanıp da kıyaslayanlar Daiso Nose Pack'ten daha memnun kalmış. Ben de aldım ama henüz The Face Shop'ınki bitip sıra ona gelemedi. Nasılmış merak ediyorum :)

    Bu arada kozmetik bloğun ne güzel oldu ya, çok imreniyorum :) Benim de planımda sıra kozmetik bloğu açmaya geliyor, hayırlısı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de niveanın ki kullanmıştım ama baya önceydi o zamn yapışmasını hiç beğenmemiştim belki şimdi daha geliştirmişlerdir:)))
      Avonunda öyle jel bi ürünü vardı geçen ay çıkan o zaman The Face Shop ve o ikisini deneyeyim dediğin gibi daha ekonomik oluyorlar toplamda:)
      Ayy ben senin açmanı bekliyorum valla aklımdasın:))

      Sil