12 Nisan 2014 Cumartesi

Watson İndirim Kuponu Kullanma Alışverişi:)



Merhabalar, bir süredir yazamıyordum. Hasta olunca bir de koşuşturmaca, bilgisayar başında uzun süre kalamıyordum, takip ettiğim blogları okuyup bir iki işimi halledip kalkıyordum. Artık daha iyiyim buralardayım;)
Kadınlar gününde Watsons 25 tl'lik alışverişe 5 tl indirim kuponu veriyordu hatırlarsanız. Ben de bu kuponlardan iki tane vardı. 10 Nisana kadar kullanma hakkımız vardı ancak 25 tl ve üzeri alışverişte:) Ben de kuponcağızlara yazık olmasın diye harcadım tabiki:P Yukarıdaki fotoğraftaki nisan ayın alışverişim. Biraz ihtiyaç alışverişi oldu, 25 tl'lik ne alsam diye dolanırken nasılsa diş macunu ve pamuk her daim ihtiyaç at sepete oldum. Watsons'un kare pamuklarından ilk defa deneyeceğim. Bu koca paket 3.90 tl'di. Kalyon ojelerde indirim vardı, bu matlaştırıcı 7 küsürden 5 tl ye düşmüş, almak istediğim bir üründü. Diadermine Günlük Bakım Kremi de 20 tl üzeri alışverişte 6.90 tlye iniyordu. Makyaj öncesi cildi nemlendirme için kullanacağım. Bu alışveriş toplamda 32 tl tuttu, 5 tl indirim kuponumla 27 tl ödedim.


Bunlarda geçen ay ki alışverişimden, Loreal'in peelingini yarıladım bile:) Diş fırçası 10 tl'ye inmişti, nasılsa her daim lazım diye aldım yine pamukla onu:) Bunda da 5tl indirim kuponumu kullandım ve görev tamamlandı:)
Bu indirim kuponları bir yönden iyi bir yönde de insanı böyle kullanmazsam olmaz duygusuna sokuyor:) Ben de böyle her zaman kullandığımız ürünleri alarak değerlendirmiş oldum:)

4 yorum: