28 Mayıs 2014 Çarşamba

Bitenler Kutusu -1-


Merhabalar:) 
Geçen Senelerde bloglarda bitenler yazılarını gördükçe nasıl bu kadar çok ürün bitiriyorlar diye şaşırıyordum ama gördüm ki düzenli kullanınca bitiyormuş o ürünler:)) 
Şimdi ise okumayı en sevdiğim yazılardan biri bitenler yazıları. En iyi sonuçları bitirince gözlemleyebiliyoruz. Bu yüzden en doğru tespitleri ürünleri kullanıp bitirince elde etmiş oluyoruz. 
Ben de bitirdiklerimi bir kutuda topluyorum. Kutu dolunca yazı yazma zamanı geldi demektir:) 


Saç ürünlerinden başlayacak olursak:
John Frieda Full Repair Şampuan ve Maske: John Frieda markasına bayıldım. Saçlarıma çok iyi geldi ve gerçekten onardığını düşünüyorum. Eskiden daha çok elektriklenirdi şimdi daha sakin görünüyorlar:) Bir daha alacağım, hatta Go Blonde serisini kullanıp saçlarımı doğal olarak rengini açmasını istiyorum ama ondan önce saçımı doğal rengine boyayıp, uzun süre boyamamayı böyle doğal açıcılarla açmayı düşünüyorum:) O zamana kadar yeni bir şampuan deneyeceğim tabiki:)
Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Şampuan: Saçlarım döküldüğü zaman düzenli kullandım, etkisi gördüm dökülme azaldı. Sonra da aralıklarla kullandım ve tamamen bitirdim.
Pantene Mükemmel Bukleler: Eski bir ürün şuan hala satılıyor mu bilmiyorum. Yarısı dolu ama son kullanma tarihi gelmiş o yüzden atıyorum. Zamanında saçı çok ağırlaştırdığı için kullanmamıştım dolap bekledi:/


Pure Beauty Aydınlatıcı Seri: (Serum, Temizleme Jeli ve Gündüz Kremi) Çok çok memnunum 2 yıldır düzenli olarak kullanıyordum. Bu ikinci bitişleri gerçekten renk ton bozukluklarına çok iyi geliyor ve gözle görülür biçimde düzenliyor. Nemlendirici kremi çok güzel bir nemlendirme sağlıyor. İlk 2 ay zaten farkı anlıyorsunuz sonrasında ürün amacını gerçekleştirmiş oluyor ve daha fazla etki göstermiyor. (aydınlatma anlamında)  Bir daha alırmıyım almam ama beğenmediğim için değil artık benim cildime vereceği yararı verdi daha fazlası olmayacağı için yeni ürünler deniyorum:) Daha önce kullanmayanlara Kore manşeli bu markayı şiddetle tavsiye ederim:)
Avon Clearskin Sıkılaştırıcı Tonik:  Yazısını burada yazmıştım. Çok beğendiğim bir tonik oldu ama asıl değerini bitip de başka başka tonikler kullanınca anladım. Diğerleri temizleme konusunda bu kadar başarılı değil, yakında onlardan da bahsedeceğim.
Nivea Canlandırıcı Günlük Bakım Kremi: Gündüz kremlerini makyaj altına her zaman sürdüğüm için çabuk bitiriyorum o yüzden bol bol görebilirsiniz bitenlerde:) Bu üründe sevdiklerimdendi. Yazısını buradan okuyabilirsiniz. 


Bunlarda bitirdiğim ufak tefek şeyler. Bunun yanında bir sürü paket pamuk ve ıslak mendil de var tabi ama  onlar klasik olduğu için yazmadım. Uni Göz Temizleme Disklerini severek kullandım oldukça pratik oluyor. Rituel de Beaute Burun Bantlarını da çok başarılı buldum. Avon İntim mendilleri de beğenerek kullanıyorum. Diğerleri de testerlerım ama mini şişede oldukları için fikir sahibi olacak kadar kullanabiliyorsunuz bu bakımdan harika:)) Alverde markasının ürünlerini çok beğendim arkadaşım Almanya gezisinden hediye olarak getirmişti, bir sürü tester ürünün olduğu bir paket, neredeyse hepsini denedim:))
Başlangıç olarak az ürün bitirdim  ama tarihi geçmeden kullanıp bitirebildiğim için mutluyum artık eskisi gibi zamanı geçirip atmak yok:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder