27 Temmuz 2014 Pazar

Avon Makeup Setting Spray / Makyaj Sabitleyici Sprey


Böle bir sprey almayı kafaya koymuştum başka markalarda gördüm aldım alacağım derken Avon panoramada yeni çıkacağını görünce hemencik sipariş ettim. Bir aydır elimde ama 3-4 kez kullandım. Yaz mevsiminde olduğumuz için sadece göz makyajı yapıyorum. BB krem ve allık sürdüğüm zamanlar mutlaka sıkıyorum. Şişesi şeffaf siyah ve sprey kısmı rahat kullanılıyor. Makyajı bitirdikten sonra gözlerimizi kapatıp 2-4 kez yüzümüze sıkıyoruz. Hemencik kuruyor beklemeye gerek kalmıyor.


Bileğimde uygulanmış halini gördüğünüz gibi hafif parlak, canlılık veren bir yapısı var. İlk sıktığınızda hafif bir gerginlik hissediyorsunuz ama çok hafif belli belirsiz, daha sonra alışıyorsunuz. Çok hafif bir kokusu var rahatsızlık vermiyor ama koku konusunda hassas olanları rahatsız edebilir. İçeriğinde alkol var alerjisi olanlar dikkatli kullanmalı. Gerçekten kalıcılık veriyor mu? derseniz. Bence kesinlikle faydası var. Normalde gün sonunda makyajımı çıkarırken BB krem tamamen cilt tarafından emilmiş oluyordu ve pamuğa çok az geliyordu. Sabitleyici kullandıktan sonra günün sonunda makyajımı silerken BB kremin hala cildimde kaldığını fark ettim. Aynı şekilde farlarda da çok işe yarıyor.
Bereketli bir ürün uzun süre kullanabilirsiniz. Fiyatı indirim zamanları 10 tl'ye düşüyor. Fiyatına göre işlevi iyi bence mutlaka deneyin. Özellikle kış aylarında yoğun makyaj için kurtarıcı bir ürün. 

1 yorum: