29 Temmuz 2014 Salı

Dove Deodorantlar: Beauty Finish ve Invisible Dry


Herkese iyi bayramlar:))
Bayram tatilini değerlendirip bloga da vakit ayırabiliyorum. Bugün ki konuklarımız Dove deodorantlar; aslında bu seneye kadar deodorant kullanmayı pek sevmiyordum . Bu yaz Dove ile birlikte tekrar ısındım bu ürünlere. Yaz kış parfüm kullanırım direk diğer koku ürünlerine alışamadım bir türlü hele roll on tarzı şeyleri hiç sevmem. Bu sene nedense parfüm çok ağır gelmeye başladı daha hafif koku arayışına geçtim. Bir de gün içi sık sık yenileyeceğim ve yeniledikçe tazelenmiş gibi ferah kokan bir şeyler arıyordum. 
Dove makyaj çantası setinden sabun, duş jeli, deodorant çıktı, ben de böylece denemiş oldum ve tam istediğim bir ürün çıktı. Öyle olunca ben de diğer çeşitlerini denemeye başladım.


İki üründe fotoğrafta ki gibi şeffaf  renksiz ancak kıyafetin üzerine kesinlikle sıkılmaz iz bırakıyor. Kutunun üzerinde iz bırakmaz ibaresi duştan sonra sıkıp kıyafeti giyerken ki izden bahsediyor. Evet orada bir sorun yok ya da gün içerisinde kıyafetinizin altında sıkınca da herhangi bir iz bırakmıyor. Zaten kıyafetlerinizin üzerine hiç bir ürünü sıkmayın, cildinizi de 20 cm uzaktan sıkmaya çalışın. Cildiniz hassassa mümkünse kıyafetlerinizin  ters tarafına görünmeyen kısımlara sıkabilirsiniz. 
Invisible Dry diğeriyle karşılaştırıldığında biraz daha fazla kuruluk sağlıyor ama tabi ki gün boyu değil. Ara da yenilerseniz gün boyu rahat edebilirsiniz. Beauty Finish de gerçekten yumuşacık bir his bırakıyor krem sürmüş gibi nemlilik sağlıyor ama kuruluk sevenlerdenseniz bu size göre değil.
İkisininde çok ferah bir kokusu var hiç rahatsız etmiyor. Kalıcılık deodorantlara göre gayet iyi. Bir deodorant için fazla konuşmuş olabilirim ama benim için hassas bir konu olunca çenem düştü:P Kısaca dostlar bu ürünü öneririm;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder