11 Temmuz 2014 Cuma

Pastel Candy Color Collection'dan: 140 Numara


Pastel ojenin bütün renklerine ayrı bayıldığım için kozmetik alışverişlerimde hep bir Pastel oje sıkıştırırım araya:)  Bu sefer de daha önce kullanmadım bir ton yeşil aldım.  Gerçi daha koyu ya da mint tonlarını kullandım. Böyle baya baya yeşil olan tonu sevmiyordum ama ojelerin arasında çok tatlı göründü gözüme alıverdim. 

Hazır yeşil alt tonu bulmuşken bir iki tırnağa çiçek kondurmamak olmazdı:) Çiçek desenli nailartı tüm tırnaklara sevmiyorum kalabalık görünüyor. Böle minik desenleri tek ya da iki tırnağa yapmak tırnakta daha sevimli duruyor:)
Oje fırçaları ve kıvamları güzel bu bakımdan sürüşü kolaylaştırıyor. Bu rengi iki kat sürerek yakalayabiliyoruz. Kuruması da iyi fazla zaman almıyor. Hatta hızlı kurayan ojelerle aynı sürede kuruyor diyebilirim:) Tatlı bir yeşil arıyorsanız ya da benim gibi yeşili tırnak da sevmiyorum diyorsanız bu renk size göre;)

2 yorum: