26 Temmuz 2014 Cumartesi

Watsons Bayram İndirimi Şekerleri


Her indirim gibi çok alışveriş yapmayacağım diye girip yine elleri dolu çıktım Watsons'tan. Hatta bir kaç tanesini bunlara ihtiyacım yok diye kendime telkinde bulunup bıraktım gözümden bir damla yaş süzülerek:P
Watsons'u çok taktir ettiğim özelliklerinden biri de kampanya birleştirme özelliği olması. Watsons kart indirim kuponlarını bayram indirimiyle birleştiremeyeceğini düşünmüştüm ama sorduğumda olumlu yanıp alınca bir kaç kuponumu kullandım:) 
Loreal Skin Perfection Nemlendirici Krem: Şuan kullanıyorum çok memnunum bitmek üzere olduğu için yenisini aldım. Orijinal fiyatı 29.90 tl %40 indirim yapıldı 24 tl ye indi bunun üstüne 5 tl indirim kuponumla 19 tl ye almış oldum. Benim için karlı bir alışverişti:)
Garnier Kafeinli Kapatıcı Roll on:  Sanırım bir 2 yıldır alacağım bunu diyip sonra gerek yok diyip vazgeçiyordum. Daha fazla kaçamadım bu çelişkiden:P 18.90 tl fiyat üzerinden %50 indirimle 9.45 tl ye almış oldum.
Rimmel London Color Rush Balm:  İlk çıktığında 15.90 tl ye alacaktım bir iki yorum okuyunca vazgeçmiştim ama hazır %40 indirimdeyken dayanamadım yine nude tonlardan birini aldım:) 


Maybelline  Eyestudio Lasting Gel Eyeliner 25H: Tanıştırıyayım kendisi çıktığından beri almak istediğim ürünler listesi ilk 5 lerinden:) 24.99 tl kendi fiyatı. %40 indirim artı indirim kuponu kullandım fişten çok anlamadım ama sanırım 16 tl civarında bir şeye geldi:) Siyah yerine değişiklik olsun diye pembe ışıltıları olanı aldım, bakalım nasıl bir şey çıkacak.

Rimmel London Maskaralar: Bunları bayram indiriminden değilde geçen haftaki bir maskara alana dğeri bedava kampanyasından almıştım. Ama hazır Rimmel indirimi varken almak isteyenlere fikir verebilir dedim. 15.90 tl ye iki rimel almış oldum ama indirimlerde Loreal'de çok gözüm kaldı, keşke almasaydım iki tane diye diye sulandım durdum Loreal'lere ama yapacak bir şey yok bir başka bayrama artık:))
 İndirim yarın (27 Temmuz) da sona eriyor. Elinizi çabuk tutun ama çok istedikleriniz ve ihtiyacınız dışındakilerde kendinizi tutmaya çalışın dostlar;)
Şimdiden İyi Bayramlar;)

8 yorum:

  1. Bayram indirimi aslında battğımızın resmi değil mi? :) İyi günlerde kullan. Yorumlarını da bekliyoruz ürünlerle ilgili. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah öyle valla:))
      Teşekkür ederim kullandıkça yazacağım;)

      Sil
  2. valla kuponla indirimi birleştirilme hakkı verilmez diye düşünmüştüm ben de, bloglardan birinde okuyunca indirimi kaçırmamak lazım dedim. mükemmel oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen:) gayet kendimi hazırlamıştım birleştiremezsiniz sözüne:))

      Sil
  3. Makyaj malzemelerine çok uzak ben bile jel eyeliner denemek istiyordum.Yazın sayesinde indirimden haberim oldu.Fırsat bu fırsat diye gidip kahverengisini aldım.Teşekkürler.
    Cicilerini güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha teşekkürler sen de beğenirsin umarım;)
      Güle güle kullannnn:))))))))

      Sil
  4. 29,9 liralık üründe %40 indirim olunca 18 liraya düşmesi gerekmez miydi? Etiket fiyatı daha mı fazla acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fişte ilk fiyat 29.9 yazıyordu sanırım önce kupondaki 5 tl yi düşüp onun üzerinden yüzde 40 aldılar şimdi aklıma geldi:))

      Sil