24 Ağustos 2014 Pazar

Nivea Good-bye Cellulite Serum "10 Günde Selülit Görünümünde İyileşme"


En sevdiğim bakım ürünü listesinde yer alan ürünlerden biriyle karşınızdayım. Bu kaçıncı sıkılaştıcı ürün tanıtımım bilmiyorum ama bunları sevdiğim kesin:) Bu kadar seviyorsun süper bir etkisini görüyor musun? derseniz. Öle  mucizevi bir etkisini görmüyorum ama bunları kullandıkça rahat hissediyorum diyebilirim. Geleceğe yatırım yapmak gibi bir şey:)
Bildiğiniz gibi serumlar kremlerden daha etkili ürünler. Kremler cildin üst tabakalarına etki ederken, serumlar alt tabakalara kadar inebiliyor. Bu bakımdan kreminizin işe yaramadığını düşünüyorsanız daha etkili olana geçmek yerine aynı ürünün serumuyla birlikte kullanmayı deneyebilirsiniz. Etkiyi arttırdığını göreceksiniz.


Ürün sarı renkte akışkan yapıda kokusu klasik Nivea kokusu gibi ama çok keskin değil onlardan daha hafif. Sürdüğünüz anda emilimi kolay oluyor ama bol bol sürerseniz biraz yapışkan his veriyor bu bakımdan çok sürmekten kaçınmalıyız. 
10 günde selülit görünümünü düzgünleştirmeyi vaat ediyor. Bu bakımdan diğer çeşitleri arasında en etkili olduğu söylenebilir. Eksi yönü minik boyutu ve diğerlerinden fiyat olarak yüksek olması. Bir de nemlendirme özelliği daha düşük. Etki olarak sevdim ama nemlendirme olarak kremleri daha başarılı buldum . Bir de bereketli olduğu için bir daha ki sefere tekrar kremini alacağım. Ekpres acil bakım arayanlara şiddetle önerilir. Ne bileyim bir düğün bir tatil öncesi 10 günde acil bakım için süper bir ürün. Ama benim gibi arada sırada kullananlar selülitli bölgesi çok az olanlar için kremler daha uygun olacaktır.

2 yorum:

  1. Umm sanırım konuyla pek alakalı değil ama mimlendiniz :)
    http://lowerkorea.blogspot.com.tr/2014/08/mimmmmmmm.html

    YanıtlaSil